Polazeći od shvaćanja književnosti i djetinjstva kao kulturnih, povijesno i društveno specifičnih kategorija, kolegij kroz problemska mjesta uvodi u hrvatsku dječju književnost. Osim povijesnih i poetičkih značajki prominentnih književnih i nakladničkih žanrova dječje književnosti (bajka, basna, dječji roman, dječja poezija), studenti će se upoznati s ključnim analitičkim pojmovima u području proučavanja dječje književnosti (autorstvo, implicitni čitatelj, prijevod, djetinjstvo i dr.), problematikom odnosa hrvatske dječje književnosti i drugih književnosti (hrvatske književnosti, svjetske književnosti, književnosti za odrasle, kanonske književnosti, usmene književnosti, popularne književnosti), kao i modelima njezina proučavanja i/ili podučavanja u različitim institucionalnim okvirima (npr. osnovnoškolskom,visokoškolskom i dr.) i modalitetima (lektira, dječje knjižnice, povijesti nacionalne književnosti i sl.). Posebna pozornost posvetit će se problematici odnosa hrvatske dječje književnosti i povijesti djetinjstva, povijesti knjige i povijesti čitanja, kao i rodnim i klasnim odrednicama polja.
Razina studija: preddiplomski
ISVU šifra kolegija: 160762
Broj ECTS bodova: 5
Semestar: zimski