Sadržaj:
1. Uvod: struktura i svrha kolegija; obaveze, ciljevi, ishodi učenja
2. Osnovni termini i fino razlikovanje: znanost i pseudoznanost; metoda i metodologija; osnovni termini
3. Koraci u znanstvenom istraživanju: istraživačko pitanje, kontekst i dosadašnje znanje, hipoteza, osmišljavanje eksperimenta, prikupljanje podataka, analiza (testiranje hipoteze), interpretacija rezultata, objavljivanje rezultata rada (pisani rad, prezentacija na kongresu)
4. Koraci u znanstvenom istraživanju: istraživačko pitanje, kontekst i dosadašnje znanje, hipoteza, osmišljavanje eksperimenta, prikupljanje podataka, analiza (testiranje hipoteze), interpretacija rezultata, objavljivanje rezultata rada (pisani rad, prezentacija na kongresu)
5. Koraci u znanstvenom istraživanju: istraživačko pitanje, kontekst i dosadašnje znanje, hipoteza, osmišljavanje eksperimenta, prikupljanje podataka, analiza (testiranje hipoteze), interpretacija rezultata, objavljivanje rezultata rada (pisani rad, prezentacija na kongresu)
6. Koraci u znanstvenom istraživanju: istraživačko pitanje, kontekst i dosadašnje znanje, hipoteza, osmišljavanje eksperimenta, prikupljanje podataka, analiza (testiranje hipoteze), interpretacija rezultata, objavljivanje rezultata rada (sažetak, pisani rad, prezentacija na kongresu)
7. Koraci u znanstvenom istraživanju: istraživačko pitanje, kontekst i dosadašnje znanje, hipoteza, osmišljavanje eksperimenta, prikupljanje podataka, analiza (testiranje hipoteze), interpretacija rezultata, objavljivanje rezultata rada (sažetak, pisani rad, prezentacija na kongresu)
8. Sinopsis istraživanja i planiranje rada
9. Istraživačke suradnje: organizacija rada i procjena uspješnosti
10. Istraživačka etika
11. Planiranje (nastavka) istraživanja
12. Zaključak: Predstavljanje studentskih sinopsisa
13. Zaključak: zaključak kolegija i statusi studenat
Nakon uspješno završenog kolegija studenti će moći:
- izabrati odgovarajuću literaturu iz različitih vrsta izvora
- isplanirati istraživanje u cijelosti
- identificirati problem te odabrati odgovarajuće metode istraživanja
- protumačiti i interpretirati dobivene rezultate
- kritički prosuđivati o kvaliteti tuđih radova na primjerima dobrih i loših znanstvenih članaka
- napraviti odgovarajući grafički prikaz rezultata te ih analizirati i komentirati u svjetlu već postojećih rezultata
- prezentirati rad pred kolegama i voditeljem kolegija
Razina studija: D; ECTS: 3
- Predavač: Marko Liker