Kolegij polazi od shvaćanja književnosti i djetinjstva kao kulturnih, povijesno i društveno specifičnih kategorija. Slijedom povijesnih i poetičkih značajki prominentnih književnih žanrova i nakladničkih formi dječje književnosti (bajka, basna, dječji roman, dječja poezija, slikovnica i sl.) kolegij uvodi u ključne analitičke pojmove u području proučavanja dječje književnosti (peritekst, epitekst, implicitni čitatelj, prijevod, djetinjstvo i dr.), zatim u problematiku odnosa hrvatske dječje književnosti i drugih književnosti (hrvatske književnosti, svjetske književnosti, usmene književnosti, popularne književnosti i sl.), kao i u modele njezina proučavanja i/ili podučavanja u različitim institucionalnim okvirima (npr. osnovnoškolskom, visokoškolskom) i modalitetima (lektira, dječje knjižnice i sl.). Seminarska nastava bit će fokusirana na pojam radikalne dječje književnosti u okviru kojeg će se analizirati Vlak u snijegu (Mato Lovrak), Strašna djeca (Goran Babić), Ulica predaka (Sunčana Škrinjarić), Velika knjiga portreta (Svjetlan Junaković), Zašto (ne) volim bajke (Zoran Pongrašić), Sedmi be (Joža Horvat) i dr. 

Razina studija: ostalo
Semestar: zimski