1. Uvod u dječju neuropsihologiju.
  2. Odnos između razvoja mozga i ponašanja.
  3. Abnormalni razvoj mozga i kognitivnih funkcija pažnje, pamćenja, izvršnih funkcija u djece predškolske dobi, školske dobi i adolescenata.
  4. Neurorizično dijete. Prijevremeno rođenje. Perinatalna oštećenja mozga.
  5. Specifičnosti neuropsihološke procjene djece.
  6. Izbor mjernih instrumenata za neuropsihološku procjenu djece (kognitivne funkcije, izvršne funkcije, ponašanje).
  7. Poremećaj pažnje/hiperaktivni poremećaj. Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
  8. Poremećaj iz spektra autizma. Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
  9. Epilepsije. Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
  10. Teškoće učenja. Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
  11. Stečene ozljede mozga (traumatska ozljeda mozga). Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
  12. Utjecaj navedenih poremećaja na svakodnevni život te kognitivno, emocionalno-socijalno, bihevioralno i akademsko funkcioniranje i obitelj.
  13. Klinički intervju s djetetom i roditeljima
  14. Sažimanje rezultata procjene na osnovi različitih izvora podataka (intervju, testovi, opažanje ponašanja, ljestvice za procjenu ponašanja).
  15. Smjernice za intervenciju i primjeri rane intervencije u djetinjstvu.

Razina studija: diplomski
ISVU šifra kolegija: 235649
Broj ECTS bodova: 4
Semestar: ljetni