- Uvod u dječju neuropsihologiju.
- Odnos između razvoja mozga i ponašanja.
- Abnormalni razvoj mozga i kognitivnih funkcija pažnje, pamćenja, izvršnih funkcija u djece predškolske dobi, školske dobi i adolescenata.
- Neurorizično dijete. Prijevremeno rođenje. Perinatalna oštećenja mozga.
- Specifičnosti neuropsihološke procjene djece.
- Izbor mjernih instrumenata za neuropsihološku procjenu djece (kognitivne funkcije, izvršne funkcije, ponašanje).
- Poremećaj pažnje/hiperaktivni poremećaj. Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
- Poremećaj iz spektra autizma. Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
- Epilepsije. Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
- Teškoće učenja. Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
- Stečene ozljede mozga (traumatska ozljeda mozga). Mjerni instrumenti koji se koriste u procjeni.
- Utjecaj navedenih poremećaja na svakodnevni život te kognitivno, emocionalno-socijalno, bihevioralno i akademsko funkcioniranje i obitelj.
- Klinički intervju s djetetom i roditeljima
- Sažimanje rezultata procjene na osnovi različitih izvora podataka (intervju, testovi, opažanje ponašanja, ljestvice za procjenu ponašanja).
- Smjernice za intervenciju i primjeri rane intervencije u djetinjstvu.
- Izvođač: Ivana Hromatko
- Izvođač: Mirna Kostović- Srzentić
Razina studija: diplomski
ISVU šifra kolegija: 235649
Broj ECTS bodova: 4
Semestar: ljetni