Ikonografjaofgrčkogeikonographieikonographistvarnailimentalnaslika + pisanje).
Kao metoda istraživanja u povijesti umjetnosti, ikonografija nastoji doprijeti do početne misli od koje je potekla neka likovna tema. U večini slučajeva ta misao je bila prvotno formulirana u tekstu ili se je pojavila u umjetnosti kao “prva slika“ od koje je potekao slikovni niz stvarajući tako jednu ikonografsku tradiciju. Tokom vremena intelektualne, vjerske i druge društvene potrebe su iznašle nove znakove, simbole i teme. Cilj ikonografskog istraživanja je zabilježiti pojavu i uspostaviti povijest umjetničkih tema, te interpretirati njihovo značenje u specifičnim kontekstima.
Kolegij kasnosrednjovjekovne ikonografije usredotočuje se na one ikonografske teme koje se učestalo javljaju u razdoblju romanike i gotike stim da se isto tako ukazuje i na početke razvoja pa i na zanimljive razvoje u kasnijoj umjetnosti. Kolegij je organiziran po temama. U prvom djelu kolegija, Ikonografija I, naglasak će biti na novozavjetnim temama kao što su: prikazi iz Kristovog života (djetinjstvo, poslanje, muka, uskrsnuće, krist u slavi), marijanske teme (život Bogorodice, krunjenje), te motivi iz Ivanovog otkrivenja (apokalipse) i posljednji sud u umjetnosti.
- Izvođač: Ana Munk